
USAID Литвамен жүк тасымалына рұқсаттар санын ұлғайту мәселесінде Орталық Азия аймағы елдеріне қолдау көрсетуге ниетті, бұл үшін Литвада рұқсат алуда оң нәтижеге қол жеткізу үшін мемлекеттер мен жеке сектор өкілдерінен тұратын делегация құрылуда.
Көрші Қырғызстанда «Орталық Азиядағы көлік және логистика серіктестігінің» Қырғызстандағы ұлттық үйлестірушісі Игорь Голубевтің айтуынша, уақытша шешім табылды, қазіргі уақытта жаңа қаулы күшінде, оған сәйкес жеңілдетілген түрде рұқсат беріледі. Көлік министрлігі мөр баспайды, көлік нөмірін, тасымалдаушының мөрін көрсетпейді, рұқсаттың қолданылу мерзімі төрттен бірге дейін қысқарды. Қырғызстанда да рұқсат беру және таратудың электронды түрін енгізу жұмыстары жүргізілуде. Бірақ рұқсат екі жақты келісім болғандықтан, электронды алмасу платформасы екі жақта да жұмыс істеуі керек. Қазіргі уақытта бұл бағыттағы әзірлемелер енгізілуде, бірақ мұндай алмасу қазір Орталық Азияда да, Еуропада да мүмкін емес.
Кездесу рұқсат беру мәселесі бүкіл Орталық Азия өңірі үшін бірдей өткір екенін көрсетті. Шетелдік тасымалдаушылардың ағыны мен кәсіби жүргізушілердің көп кетуіне байланысты мәселелер де жиі кездеседі.
Бірлескен күш-жігермен халықаралық ұйымдарды тарта отырып, жүк тасымалы саласын қиын жағдайдан алып шығатын заңдар мен жағдайлар жасауға көмектесетін шешімдер таба аламыз деген үміт оянды.
Көрші Қырғызстанда «Орталық Азиядағы көлік және логистика серіктестігінің» Қырғызстандағы ұлттық үйлестірушісі Игорь Голубевтің айтуынша, уақытша шешім табылды, қазіргі уақытта жаңа қаулы күшінде, оған сәйкес жеңілдетілген түрде рұқсат беріледі. Көлік министрлігі мөр баспайды, көлік нөмірін, тасымалдаушының мөрін көрсетпейді, рұқсаттың қолданылу мерзімі төрттен бірге дейін қысқарды. Қырғызстанда да рұқсат беру және таратудың электронды түрін енгізу жұмыстары жүргізілуде. Бірақ рұқсат екі жақты келісім болғандықтан, электронды алмасу платформасы екі жақта да жұмыс істеуі керек. Қазіргі уақытта бұл бағыттағы әзірлемелер енгізілуде, бірақ мұндай алмасу қазір Орталық Азияда да, Еуропада да мүмкін емес.
Кездесу рұқсат беру мәселесі бүкіл Орталық Азия өңірі үшін бірдей өткір екенін көрсетті. Шетелдік тасымалдаушылардың ағыны мен кәсіби жүргізушілердің көп кетуіне байланысты мәселелер де жиі кездеседі.
Бірлескен күш-жігермен халықаралық ұйымдарды тарта отырып, жүк тасымалы саласын қиын жағдайдан алып шығатын заңдар мен жағдайлар жасауға көмектесетін шешімдер таба аламыз деген үміт оянды.